لاغری و تناسب اندام- زیبایی پوست و مو

راهکارهای لاغری و تناسب اندام و نیز زیبایی پوست و مو در این وبلاگ ارائه خواهد شد.

راهکارهای لاغری و تناسب اندام و نیز زیبایی پوست و مو در این وبلاگ ارائه خواهد شد.

هایفوتراپی

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷ ب.ظ

هایفوتراپی

16 درصد از وزن کل بدن از پوست تشکیل شده که نقش به سزایی در زیبایی افراد دارد. با افزایش سن و به دلیل عوامل محیطی نظیر نور خورشید پوست جوانی و شادابی خود را از دست می دهد و تاثیر قابل توجهی بر اعتماد به نفس حضور فرد در جامعه دارد. با پیشرفت تکنولوژی و وجود روش های مختلف جهت جوان سازی پوست دیگر نگران زیبایی خود نباشید. یکی از روش های تقویت پوست پوست لیفتینگ صورت است که به روش های مختلفی قابل انجام است. یکی از بهترین و موثرین روش ها جهت انجام لیفت صورت استفاده از تکنولوژی هایفو است که بدون نیاز به جراحی است. عمل هایفو در یک جلسه انجام می شود و نتایج آن نیز بلافاصله، حتی در همان جلسه قابل مشاهده است. تکنولوژی هایفو در موارد گوناگونی نظیر لیفتینگ صورت، گردن و غبغب، جوانسازی پوست، رفع چین و چروک اطراف چشم،درمان تیرگی و سیاهی دور چشم،رفع افتادگی پلک، رفع خط خنده، از بین بردن خط اخم، لاغری، لیفت و بالا کشیدن ابرو، سفت شدن پوست و لیفت پیشانی، لیفت فک و چانه، بهبود و صاف شدن بافت پوست کاربرد دارد.

  یکی از مسائل مهم در جوانسازی لیفتینگ پوست است. امروزه روشهای مختلفی نظیر پیلینگ شیمیایی، فرکانس رادیویی، میکرونیدلینگ، میکرودرم و هایفو برای عمل جوانسازی پوست استفاد میشود. هر کدام از درمانهای فوق عمق نفوذ متفاوتی دارند. با توجه به این که کلاژن در عمق 1.5 تا 4.5 میلیمتری پوست تولید می شود، در صورتی که عمق نفوذ درمان بالاتر باشد درمان مؤثرتر خواهد بود. 

نحوه ی انجام هایفو

روش هایفو در یک جلسه قابل انجام است و دستگاه هایفو مانند سونوگرافی روی پوست کشیده می شود و به این طریق عمل کلاژن سازی روی سطح پوست انجام می شود. نتایج آن نیز بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است. در روش هایفوگرافی  امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا به درون پوست نفوذ کرده و روی ناحیه ای از پوست متمرکز و در نتیجه موجب گرم شدن ناحیه می شوند. با نفوذ امواج به عمق پوست کلاژن های قدیمی تخریب شده و کلاژن جدید ساخته می شود. در نهایت با کلاژن سازی، پوست شادابی و جوانی خود را مجدد به دست می آورد. عدم نیاز به جراحی یکی از مهم ترین مزایای این روش است. بعد از انجام هایفوگرافی شما به هیچ گونه مراقبتی نیاز ندارید  و می توانید به فعالیت های خود ادامه دهید، حتی امکان استفاده از لوازم آرایشی نیز وجود دارد.

لاغری از طریق هایفوگرافی




علاوه بر جوانسازی پوست یکی دیگر از مهم ترین کاربردهای هایفوگرافی، درمان چاقی است. با توجه به میزان چربی روش هایفوگرافی می تواند جایگزین مناسبی برای کاهش چربی توسط روش لیپوساکشن باشد. زیرا روش هایفوگرافی یکی از بهترین و موثرترین و کم ضررترین روش ها جهت انجام لاغری و تناسب اندام است و عوارض مربوط به روش لیپوساکشن را ندارد و به دلیل غیر تهاجمی بودن از محبوبیت زیادی برخورد دار است. از این روش جهت لاغری نواحی مختلفی از بدن نظیر پشت بدن، پهلو، شکم، ران، باسن، بازو و غبغب استفاده می شود. مزوتراپی لاغری نیز یکی دیگر از روش های لاغری و تناسب اندام است.

نحوه ی انجام لاغری توسط هایپوگرافی

انجام لاغری توسط هایفوگرافی بر این مبنا استوار است که اگر سلول به مدت یک ثانیه در دمای بالای 56 درجه سانتی گراد قرار بگیرد، از بین می رود. در این روش ناحیه چربی تحت برخورد پرتوی متمرکزی از انرژی اولتراسوند با شدت بالا قرار می گیرد. در واقع امواج مافوق صوت تبدیل به گرما شده و به صورت متمرکز وارد پوست می شوند. در نتیجه هنگامی که سلول های چربی در معرض برخورد گرمای ورودی قرار می گیرند، از بین رفته و منجر به لاغری می شوند. از طرفی در سلول های اطراف به علت برخورد امواج، کلاژن سازی پوست انجام می شود و منجر به عدم شل شدن و افتادگی پوست بعد از درمان می شود. عوارض جانبی هایفوگرافی ناچیز است. تنها امکان قرمز شدن پوست وجود دارد که بعد از دو الی سه ساعت از بین می روند. همچنین فرد می تواند بالافاصله به محل کار خود باز گردد.  لازم به ذکر است که هایفوگرافی جایگزین ورزش جهت لاغر شدن نیست و تنها سلول های چربی را در منطقه ای از بدن از بین می برد و برای از بین بردن چربی خفیف و متوسط استفاده می شود. تعداد جلسات درمان با توجه به میزان و ناحیه چربی متفاوت است و معمولا بین یک تا سه جلسه درمان به مدت یک ساعت نیاز است. 

حتما قبل از انجام هایفوتراپی به کلینیک پوست و مو و یا کلینیک زیبایی مراجعه کرده و با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۳
نرگس وفا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی