لاغری و تناسب اندام- زیبایی پوست و مو

راهکارهای لاغری و تناسب اندام و نیز زیبایی پوست و مو در این وبلاگ ارائه خواهد شد.

راهکارهای لاغری و تناسب اندام و نیز زیبایی پوست و مو در این وبلاگ ارائه خواهد شد.

تزریق چربی صورت

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷ ب.ظ

تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت که به انتقال چربی نیز معروف است یک درمان زیبایی است که سبب کاهش و جلوگیری از اثرات افزایش سن می شود و در این روش از سلول های چربی بدن خود فرد استفاده می شود.

تزریق چربی جلوی حالاتی که با بالا رفتن سن مثل از بین رفتن حجم صورت، فرورفتگی و افتادگی گونه ها و از بین رفتن خط چانه ایجاد می شوند را می گیرد و سبب صاف شدن پوست از چروک های پوستی می شود.

تزریق چربی می تواند درمان خوبی برای مناطقی از پوست باشد که چربی زیر آن ها کم شده است و ظاهر فرورفتگی ها و چروک های بزرگ پوست را نیز بهبود می بخشد. چربی این درمان نیز از منطقه پر از چربی بدن تامین می شود و از روش لسپوساکشن برای گرفتن چربی استفاده می شود.

چربی گرفته شده خالص سازی می شود و سپس به صورت تزریق می شود که خطرات آلرژی را از بین می برد. بسته به ناز هر فرد مقدار چربی و ناحیه ای که چربی به آن تزریق می شود متفاوت است.

تزریق چربی  چندین نتیجه را با توجه به نیاز هر فرد به همراه دارد ولی به طور عمومی می توان بهبودی در موارد زیر را به عنوان خواص تزریق چربی در نظر گرفت:

  • کاهش حجم گونه ها
  • کاهش حجم لب
  • کاهش استحکام و پر بودن ناحیه چانه
  • کمبود حجم ناحیه گیچگاه
  • ناحیه فرو رفته در اطراف چشم ها
  • خطوط عمیقی که از بینی تا اطراف دهان کشیده شده اند.
  • چروک های پوستی، فرورفتگی ها و اسکار های فرو رفته در صورت

تزریق چربی صورت می تواند باعث ایجاد ظاهر طبیعی و زیبا شود و نتایج آن برای طولانی مدت باقی می مانند. افراد هم چنین می توانند این درمان را با دیگر درمان های زیبایی مانند عمل افتادگی پلک یا لیفت صورت به طور ترکیبی استفاده نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیفت با نخ به مقاله ی “تاثیر لیفت با نخ بر جوانسازی پوست” از همین سایت مراجعه نمایید.

نحوه تزریق چربی  صورت به این صورت است که ایبتدا یک مجرای نازک به نام کانولا استفاده می شود تا چربی را از یک بخش بدن که چربی انباشته زیادی دارد خارج نماید. این کار با لیپوساکشن معمول است ولی روش های دیگری نیز برای استخراج چربی وجود دارد.

سپس سلول های چربی که به اندازه مورد نیاز جدا شده اند سانتریفیوژ می شوند که سبب خارج شدن ناخالصی ها از چربی می شود. چربی خالص شده در مناطق تعیین شده تزریق می شود تا حجم، ظاهر جوان و صاف نمودن چروک ها را به همراه داشته باشد.

تعداد جلسات مورد نیاز تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت بیش از یک ساعت به طول می انجامد و یک جلسه برای درمان کافی است. اما ممکن است بخشی از نتایج طی گذشت زمان از بین بروند و بنابراین سه تا شش ماه پس از تزریق اول با بررسی دوباره این مقدار تزریق می شود تا نتایج طولانی مدت راضی کننده ای را به همراه داشته باشد.

ریکاوری نتایج پس از تزریق چربی صورت

در تزریق چربی  ریکاوری و بهبود کوتاه مدت است و به محض برطرف شدن کبودی و تورم فرد می تواند به زندگی روزمره خود بازگردد. یک هفته برای بهبودی تورم کافی است و نتیجه بلافاصله پس از تزریق چربی به صورت نمایان می شود.

جمع بندی

در مقاله ی حاضر در مورد تزریق چربی صورت سخن گفته شد و مهم ترین نکات آن مورد بحث قرار گرفت. تزریق چربی صورت یکی از بهترین روش های زیبایی در عصر جدید است که سبب رفع چین و چروک صورت شده و منجر به جوانسازی و زیبایی پوست می شود.

در این روش چربی از بدن خود فرد برداشته شده و از اینرو عوارض جانبی ناچیزی دارد و ماندگاری آن نسبت به سایر روش های زیبایی بالاتر است. انتخاب متخصص پوست و مو با تجربه در انجام تزریق چربی تاثیر بسزایی در ماندگاری نتایج و کاهش عوارض تزریق چربی دارد. در تصویر زیر نمونه ای از تزریق چربی صورت انجام شده در کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری را ملاحظه می نمایید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی و انجام مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۸
نرگس وفا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی