لاغری و تناسب اندام- زیبایی پوست و مو

راهکارهای لاغری و تناسب اندام و نیز زیبایی پوست و مو در این وبلاگ ارائه خواهد شد.

راهکارهای لاغری و تناسب اندام و نیز زیبایی پوست و مو در این وبلاگ ارائه خواهد شد.

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

کاربردهای کربوکسی تراپی

زیبایی پوست و جوان بودن موضوعی است که همیشه در فکرش هستیم. همیشه به این نکته‌ها توجه می‌کنیم که چه موادی برای پوست ما خوب است یا چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم تا پوستی شاداب و و خوش رنگ داشته باشیم. روش‌های زیبادی برای داشتن پوستی زیبا وجود دارد. اما می‌توانیم به همه روش‌ها اعتماد کنیم؟ احتمالا نام کربوکسی تراپی را شنیده‌اید. ولی نمی‌دانید این روش چگونه عمل می‌کند. کربوکسی تراپی یکی از روش‌های خوب برای رسیدن نتیجه ایده آل هست. از این روش برای کاهش سلولیت، درمان تیرگی دور چشم، چروک صورت، زخم‌های ناشی از سوختگی یا جراحی و استفاده می‌کنند. با ما همراه باشید تا هر آنچه که در مورد کربوکسی تراپی لازم است بدانید را برایتان توضیح دهیم.

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی  چیست؟

کربوکسی نام علمی گاز دی اکسید کربن بوده و در کربوکسی تراپی گاز  CO2 زیر پوست تزریق میشود . بدن این مورد را به عنوان کمبود اکسیژن تلقی می کند و جریان خون در این منطقه افزایش می یابد و این افزایش گردش خون سبب رسیدن مواد مغذی به این منطقه می شود و ترمیم سلولی اتفاق می افتد. از این تکنیک به منظور جوانسازی، ترمیم سیاهی و گودی پای چشم ،کاستن از چروک ها و ترک های پوستی و کاهش سلول های چربی یا سلولیت ها استفاده می شود. تاریخچه این درمان به ۷۰ سال قبل در فرانسه برای درمان بیماران عروقی باز می گردد و در حال حاضر در آمریکای شمالی و جنوبی و اروپا برای زیبایی استفاده می شود.

کربوکسی تراپی برای لاغری

یکی از راه‌های خوب برای لاغری، کربوکسی تراپی است. این روش از محبوب‌ترین روش‌های لاغری در کشورهای اروپایی هست. دلیل اصلی آن هم قدرت این روش در مواجهه با چربی‌های مقاوم بدن است. پس از تزریق گاز دی‌اکسید کربن به ذخایر چربی در بدن، این گاز تبدیل به اسید کربنیک می‌شود. اسید کربینک این قدرت را دارد که سلول‌های چربی را آزاد یا در خود حل کند.

روش انجام کربوکسی تراپی برای لاغری بسیار ساده است. پزشک گاز دی اکسید کربن را پس از بررسی دقیق بدن شما به ناحیه مورد نظر و با یک سوزن بسیار ریز به زیر پوست تزریق می‌کند. این روش در هر جلسه تنها ۱۵ دقیقه زمان می‌برد و شما نیاز به هیچ‌گونه بی‌حسی یا بیهوشی نخواهید داشت و دوره نقاهتی هم پس از انجام آن وجود ندارد. پس از انجام این کار می‌توانید به کارهای روزمره خود بپردازید.

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی برای جای جوش

یکی از روش‌های بسیار راحت و البته جدید برای از بین بردن جای جوش، استفاده از روش کربوکسی تراپی صورت است. کربوکسی تراپی برای جای جوش هیچ دردی ندارد و این روش با از بین بردن باکتری‌هایی که موجب به وجود آمدن جوش می‌شوند و همینطور با تقویت کلاژن سازی می‌تواند جای جوش را به راحتی از بین ببرد.

 کربوکسی تراپی برای ترک پوست

کربوکسی تراپی از جمله روش‌هایی است که برای از کاهش ترک‌های پوستی یا کم‌رنگ کردن آن‌ها استفاده می‌شود. این روش با تجزیه چربی‌های زیر پوست و اکسیژن رسانی به ناحیه مورد نظر، می‌تواند به بهبود ترک‌های پوستی کمک کند.

کربوکسی تراپی و چشم

در گذشته درمان ناحیه چشم دشوار بود، اما با ابداع روش کربوکسی تراپی درمان چشم نیز ممکن شده است. کربوکسی تراپی روشی مناسب برای رفع مشکلات زیر در ناحیه چشم است:

  • سیاهی دور چشم
  • پف زیر چشم
  • خطوط و چین و چروک‌های دور چشم (خطوط پنجه کلاغی و خطوط خواب)
  • چشم‌های پف کرده
  • بافت پوستی دور چشم

به روش کربوکسی تراپی می‌توان مشکلات صورت را نیز رفع کرد:

  • افتادگی پلک و ابرو
  • چروک پوست
  • چین و چروک دور لب
  • غبغب

کربوکسی تراپی

 

  • چروک‌های گردن
  • نامشخص شدن خط فک
  • افتادگی و شل شدن گونه‌ها
  • چروک‌های نرمه گوش

عوارض کربوکسی تراپی

خوشبختانه  کربوکسی تراپی عوارض زیاد و قابل توجهی ندارد بلکه فقط مقداری درد خفیف در مکان تزریق شده وجود دارد ، در برخی از موارد نادر خش خش پوست ، کبودی اندک پس از تزریق به وجود می آید ، که خوشبختانه پس از گذشت مدت زمان اندکی تمامی عوارض بیان شده رفع خواهد شد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره به متخصص پوست و مو و کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

همچنین در لینک های زیر اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید.

کربوکسی تراپی چیست؟

https://drmasoodjafari.com/%da%a9%d8%b1%d8%a8%d9%88%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

عوامل تاثیرگذار در هزینه کربوکسی تراپی چیست؟

https://drmasoodjafari.com/%d8%b9%d9%88%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%b1%d8%a8%d9%88%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۸ ، ۲۳:۴۱
نرگس وفا

ژل پروفایلو چیست؟

اسید هیالورونیک یک ماده ژل طبیعی است که در پوست ما وجود دارد و مانند اسفنج عمل می کند. این ماده رطوبت را در خود نگه می دارد و باعث می شود پوست ما صاف باشد. متأسفانه ، هرچه سن ما بیشتر می شود بدن تولید این ماده حیاتی را کند می کند. این مساله منجر به از بین رفتن استحکام، پایداری و قدرت پوست می شود

پروفایلو نوعی ترکیب خاص است که بطور موثر می تواند باعث بازسازی کلاژن و الاستین و به دنبال آن بهتر شدن قوام پوست شود و باعث بهبودی واضح کیفیت پوست شود. این درمان به خصوص برای افرادی که داری پوست خسته ای هستند و هم چنین دچار کاهش حجم پوست شده اند موثر است. این نوع درمان به خاطر انتشار یکنواخت ژل در جاهائیکه مورد نیاز هست در نوع خودش منحصر به فرد است. به خاطر همین پروفایلو یک درمان ایده آل برای بهبود الاستیسیته و سفت شدن قوام پوست در نواحی گردن، اطراف دهان و دست ها بدون یک ظاهر مصنوعی می باشد.

ژل پروفایلو

 

 

 

اگر زیر ۴۵ سال و دارای خاصیت ارتجاعی پوست خوبی باشید، دو درمان پروفایلو  ممکن است کفایت کند. با افزایش سن، پوست ما کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند. کلاژن و الاستین بلوک های ساختاری هستند که پوست سالم را جوان نشان می دهند. پروفایلو از فن آوری های پیشرفته ثبت شده برای کمک به بازسازی پوست استفاده می کند. این ماده از اسید هیالورونیک ساخته شده است.

فرق بین پروفایلو و دیگر ژل ها چیست؟

 پروفایلو باعث افزایش تولید سلولهای بنیادی می شود و باعث بازسازی پوست و لایه چربی می شود. همچنین باعث تولید کلاژن و الاستین جدید می شود. برخلاف ژل های دیگر خاصیت پرکنندگی ندارد. پروفایلو بر خلاف ژل های دیگر در بدن مثل بازو ها هم کاربرد دارد.

آیا عوارض در مورد این ژل وجود دارد ؟

 بلافاصله پس از تزریق ممکن است قرمزی، خارش، درد موضعی و تورم کمی دیده می شود که معمولا در طی 24 ساعت برطرف می شود.

ژل پروفایلو

چه مدت اثر آن باقی می ماند؟

نتایج می تواند بلافاصله قابل رویت باشد که آن ها شامل بهتر شدن قوام پوست، سفت شدن پوست و بهتر شدن چین و چروک ها و شفافیت پوست می باشند که این ها تا 6 ماه باقی می مانند لذا نیاز است که این کار سالی 2 بار تکرار شود.

چگونه از اثرات غیر طبیعی و اغراق آمیز پرکننده ها جلوگیری کنیم؟

بهترین روش برای جلوگیری از چنین تأثیراتی، انتخاب یک پزشک زیبایی متبحر است.

هدف از تمام درمان های انجام شده دستیابی به طبیعی ترین ظاهر است ، زیرا یک درمان خوب نباید ویژگی های صورت را تغییر دهد، بلکه باید فقط نواقص را برطرف کرده و رضایت کلی از خود را بهبود ببخشد.

هزینه درمان با ژل پروفایلو چقدر است؟

برای بسیاری از افراد قیمت تزریق پروفایلو از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین به فاکتورهای متعددی مانند تعداد جلسات درمانی و مهارت متخصص بستگی دارد. دستمزد متخصص پوست و مو وابسته به متغیری چون شهری که کلینیک در آن قرار دارد، شهرت پزشک و شخصی که تزریق را انجام می دهد ( پزشک یا تکنسین) می باشد. به این صورت که در شهر های بزرگ معمولا مبالغ کمی گرانتر هستند یا حتی در موقعیت های جغرافیایی متفاوت یک شهر نیز این حالت ممکن است وجود داشته باشد.

ژل پروفایلو

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره به متخصص پوست و مو و کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

جهت مطالعه ی موارد بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید.

هزینه ژل پروفایلو

https://drmasoodjafari.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%98%d9%84-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c/

مراقبت های ضروری پس از تزریق ژل پروفایلو چیست؟

https://drmasoodjafari.com/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b6%d8%b1%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%be%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84/

ژل پروفایلو چیست؟

https://drmasoodjafari.com/%DA%98%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%88-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعغری

https://drmasoodjafari.com/

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۸ ، ۲۳:۱۷
نرگس وفا

ژل پروفایلو و مزایای آن

افراد پس از رسیدن به 30 سالگی، شروع به از دست دادن مقادیر قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می کنند. این جمله به این معناست که افراد به تدریج علائم پیری را به صورت خطوط ریز، چروک و کاهش درخشندگی پوست مشاهده می کنند.

در این سن، افراد معمولا به فکر مراقبت از پوست خود می افتند. به همین دلیل پروفایلو برای افراد 30 سال و بالاتر توصیه می شود که قصد جلوگیری از پیر شدن پوست خود را دارند.

ژل پروفایلو (Profhilo) یک درمان اختصاصی برای بازسازی پوست می باشد. پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید به طور چشم گیری ظاهر خطوط ریز و چروک را بهبود بخشیده و به افزایش آب رسانی و قوام پوست صورت کمک می کند.

ژل پروفایلو و مزایای آن

افراد پس از رسیدن به 30 سالگی، شروع به از دست دادن مقادیر قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می کنند. این جمله به این معناست که افراد به تدریج علائم پیری را به صورت خطوط ریز، چروک و کاهش درخشندگی پوست مشاهده می کنند.

در این سن، افراد معمولا به فکر مراقبت از پوست خود می افتند. به همین دلیل پروفایلو برای افراد 30 سال و بالاتر توصیه می شود که قصد جلوگیری از پیر شدن پوست خود را دارند.

ژل پروفایلو (Profhilo) یک درمان اختصاصی برای بازسازی پوست می باشد. پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید به طور چشم گیری ظاهر خطوط ریز و چروک را بهبود بخشیده و به افزایش آب رسانی و قوام پوست صورت کمک می کند.

ژل پروفایلو

پروفایلو به گونه ای خاص طراحی شده تا میزان منحصر به فردی از هیالورونیک اسید را داشته باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن یافت شده و مسئول حفظ رطوبت پوست می باشد.

وجود این ماده در پروفایلو به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می کند. پروفایلو به دلیل شیوه ساخته شدن خود بیش از اینکه به عنوان یک فیلر عمل کند، نقش یک آبرسان را ایفا می کند. به همین ترتیب، به دلیل افزایش حجم و درخشندگی پوست برای پوست های پیر، تیره و چروک گزینه ای فوق العاده است.

در صورتی که فرد تمایل به افزایش حجم نواحی خاصی نداشته باشد، پروفایلو گزینه ای عالی برای اوست؛ زیرا حجم و آبرسانی تمام پوست را افزایش داده و به این طریق یک ظاهر کلی جوان تر را به فرد می بخشد. در صورت تمایل به افزایش حجم نواحی خاصی از پوست، فیلر های پوستی گزینه هایی مناسب برای استفاده هستند.

هیچ محدودیت سنی بالاتر از 30 سال وجود ندارد. در واقع، ما در بیماران مسن تر اغلب نتایج چشم گیرتری مشاهده می کنیم. با این حال، در صورتی که سن فرد بالاتر از 60 سال باشد، به کنترل دقیق این روش درمانی نیازی نیست.

برای مثال در صورتی که چین هایی عمیق در پوست فرد وجود داشته و یا پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده است، درمان های ترکیبی که شامل پروفایلو می شوند، گزینه مناسب تری هستند. بنابراین مشاوره قبل از درمان بسیار مهم است.

در صورتی که به دنبال نتایجی بسیار ظریف هستید، این درمان می تواند انتظارات شما را بر آورده کند. هر چند که در صورت تمایل به لیفت صورت، گردن یا هر ناحیه دیگر، درمانی ترکیبی از فیلر ها و یا جراحی می تواند به فرد توصیه شود.

ژل پروفایلو

ساختار ملکولی پروفایلو چگونه است ؟

به طور کلی پروفایلو با ایجاد هیبرید پایدار و انحصاری، از طریق یک روش خاص و با یک عملیات حرارتی تولید شده است. با استفاده از این تکنولوژی انحصاری جدید، ترکیبی 32 میلی گرم اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا (بین 1100-1400 کیلو دالتون) و 32 میلی گرم اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کم ( بین 80-100 کیلو دالتون ) ایجاد شده است. پس غلظت اسید هیالورونیک در یک سرنگ پروفایلو به 64 میلیگرم رسیده است. ایجاد این غلظت تا پیش از این غیر ممکن بوده است.پس با تزریق پروفایلو اسید هیالورونیک با غلظت بالا و پایین در یک ملکول پایدار همزمان به بیمار تزریق میشود.

 چه خاصیت پروفایلو آن را از دیگر فیلرهای هیالورونیک اسید متمایز می کند؟

پروفایلو ترکیبی از دو وزن مولکولی هیالورونیک اسید است، سبک و سنگین. و این ویژه گی منحصر به فرد پروفایلو بوده که می تواند به صورت همزمان هم آبرسان قوی باشد برای پوست و هم لیفت قابل قبولی بدهد. پروفایلو خاصیت تحریک کلاژنسازی بسیار خوبی دارد. اکثر هیالورونیک اسیدها این خاصیت را ندارند. بعد از هشت هفته پروفایلو شروع به تحریک فیبروبلاست ها برای ساخت کلاژن طبیعی پوست می کند .

ژل پروفایلو

چه کسانی مناسب پروفایلو هست؟

بهترین سن برای تزریق ژل پروفایلو ۳۰ تا ۴۵ سالگی ست.گرچه تا ۶۵ سالگی می توانیم آن را در افراد تزریق کنیم.

بهترین افراد برای درمان با پروفایلو کسانی هستند که خواهان آبرسانی و محکم شدن پوستشان بدون حجم هستند.پروفایلو فیلر حجم دهنده نیست.تکنولوژی بینظیر آن سبب شده با این که لیفت خوب و آبرسانی عالی انجام می دهد اما حجم دهی نداشته باشد.

کسانی که صورتشان به حجم هم نیاز دارد باید ترکیب پروفایلو با فیلر های حجم دهنده از جمله هیالورونیک اسید های حجم دهنده یا الانسه یا رادیس به صورت همزمان استفاده کنند .

ژل پروفایلو

پروفایلو چگونه تزریق می شود ؟

پروفایلو در 5 نقطه هر طرف صورت تزریق میشود. این نقاط که توسط شرکت تولید کننده با همکاری تعداد زیادی پزشک متخصص پوست، تعیین شده اند به نقاط زیبایی_ زیستی (Bio Aesthetic Points) معروف هستند. نقاط زیبایی_ زیستی این خاصیت را دارند که دور از اعصاب ورگهای مهم هستند و بیشترین میزان انتشار اسید هیالورونیک را دارا هستند.در هر یک از نقاط دو دهم سی سی از پروفایلو داخل درم عمقی تزریق میشود. این تزریق با سر سوزن گیج 29 انجام میشود که در نتیجه درد کمی برای بیمار دارد.

تعداد جلسات انجام پروفایلو چقدر است؟

انجام دو جلسه به فاصله سه تا چهار هفته اجباری است.جلسه سوم با نظر پزشک و با توجه به مشکل پوست انجام می شود که معمولا سه ماه بعد از جلسه دوم صورت می گیرد . بعد از آن سالیانه در صورت نیاز تکرار می شود .

نتایج پروفایلو را چه زمانی می توانیم ببینیم؟

معمولا بعد از هشت هفته یعنی بعد از جلسه دوم می توانیم آثار شگفت انگیز پروفایلو را مشاهده نمود .

به صورت براق شدن و فرش شدن پوست،کاهش خطوط و چروک های سطحی پوست،کاهش چروک های زیر چشم،لیفت و کشیده شدن پوست این تغییرات نمایان می شود 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و  انجام مشاوره به متخصص پوست و مو و کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید

همچنین در لینک های زیر مطالب مفیدی در زمینه ی ژل پروفایلو مطالعه کنید

مراقبت های ضروری پس از تزریق ژل پروفایلو چیست؟

https://drmasoodjafari.com/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b6%d8%b1%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%be%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84/.

هزینه تزریق ژل پروفایلو چقدر است؟

https://drmasoodjafari.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%98%d9%84-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c/

ژل پروفایلو چیست؟

https://drmasoodjafari.com/%DA%98%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%88-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۸ ، ۰۰:۱۳
نرگس وفا